Hagabadet+Alonzo

Jag är såååå nöjd nu! Sprang 1 mil på en timme. Det är kanske ingen toppentid direkt, men jag har ju inte tränat på typ 100 år så känner mig sjukt nöjd o peppad! O pigg! 
 
Körde en timme löpning, 20 min cykling, 50 situps o 30 armhävningar. Sen tänkte jag basta lite, o jag är en riktig mes när det gäller bastu. Men precis samtidigt som mig kommer en polsk(inte vesentligt) tant i, jag skulle säga 55 års åldern in o skulle basta. Så frågade hon om jag varit utomlands för jag hade sååå fin brun färg. Då tipsade jag henne om Vegasolariet. http://www.vega-linnesolariet.com 
Det är ett riktigt bra solarium om man vill ha en fin gyllenbrun färg, även om man har svårt att bli brun.
Sola inte förlänge i början bara!
 

Nu till något helt annat: Laura Adrian, min awesome medryttare hade med sig sin systemkamera idag till Alonzo, så tänkte visa er några bilder hon tog. Dessvärre så dog batteriet så det blev bara bilder när jag red, o inte när hon red :( 
Sista bilden är ju katastrof(framförallt mitt ansiktsutryck), men det va precis när han flög iväg så tyckte det va en lite rolig bild. :)

Kommentera här: